?

Log in

soraetowa_ru
17 March 2010 @ 05:03 pm
well my cat just got back from the vet. he was neutured and had his claws trimmed. he's still kinda out of it and is being pretty quite. off today and then back to work 10am for the next 2 days.
 
 
feeling like: creativecreative
 
 
soraetowa_ru
10 March 2010 @ 08:05 pm
so i am waiting for the schedule for work to be e-mailed so i can see what days i work and hopefully be working evenings. i work 11 am tommrow and now 10:30 am friday instead of 3 pm.

got stabbed by a fork on saturday while polishing. it was small but it hurt.

man after reading the latest one piece chapter today. there needs to be a serious does of happy like the strawhats getting back together. because i seriously hope luffy does not go emo after all this.
 
 
soraetowa_ru
02 March 2010 @ 01:04 pm
i actually like this show...

WHY?! i really don't know at all. but it seems people have stopped subbing it cause 6 was released like 2 weeks ago and no one has subbed it.

i've also been watching chu-bra- which is so loli but weirdly eductional for like girls but still loliish. at least its not like kodomo no jikan. yuck i hate kodomo no jikan and the manga is worse than the anime. the animee at least censors the creepy loli stuff but the manga is like no have your creepy uncensored lolicon antics of panty flashing and creepy older step brothers/father/cousin(i really don't get reji's relation to rin at all) who wants to have a relationship with the 10 year old girl when she's old enough cause he's hung up on her mom and can't move on. yet i still read it..why i really don't know
 
 
soraetowa_ru
19 October 2009 @ 09:58 pm
yes i'm alive... i've kinda neglected this journal. sorry.

i'm thinking of writing some one piece stories, an usopp/luffy ine and a zoro/sanji/usopp luffy one(mugiwara fun times!) and these will probally be porn. which i have never written ever.

oh god
 
 
soraetowa_ru
i haven't updated in a while, i've been working... i worked yesteday at 4:30 and got off at 4 am.... scary thing is that i wasn't exhausted, strange yeah. so on tuesday i'm gonna go to the bank to get a money order or i might tommrow, and turn in my application to rent an apartment. i found one it's a 1 bedroom, 859, 799 deposit. 450 square feet. it's really nice, it's small but i like it.
so i really wanna get it cause its so close to the shuttle stop to work and it will save me time and money.

recieved last 2 grades and i passed. huge sigh of relief there.

well thats all i work tommrow at 9- 5:30 so i'm going to bed soon.

bye!
 
 
feeling like: excitedexcited
singing along to: crocidile rock- elton john
 
 
 
soraetowa_ru
20 May 2008 @ 11:15 pm
i feel like fucking crap... drank 2 energy drinks... didn't exceed the limit and no i feel sick-ish...

FUCKSTICKS.

i work at 10 tommrow... unless i am phoned in earlier. saturday fuckin sucked. i always manage to screw up something when i start a job. and usually i get depressed over it for like 2-3 days. emo depressed. i should go to bed soon though. i just really hope tomrrow is a good day at work. i have wensday off then on thursday, off friday.

so yeah bye
 
 
feeling like: crappycrappy
 
 
soraetowa_ru
14 May 2008 @ 08:51 pm
so i am now in edmonton living with my cousin and her husband. i am working at the edmonton marriott at river cree resort. i work in banquets and so far its pretty good. just got my last paycheck from westrock yesterday.

off to work at 7-3:30 tommrow.

bye bye
 
 
soraetowa_ru
25 April 2008 @ 02:23 pm
ITS MELTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kind of. srsly the past week its like i've been stuck in a fuckin snow globe. that some damn brat keeps on shakking.

fuck..... almost done work todays the last day.

yesssssssssssssssss

oh and watching the video for what's up people by maximum the hormone is awsome. not only is it the most insane song ever it's also the most insane video ever. its like a schizo directed or something. which is awsome.

i was told at work theres asian gangsters in edmonton... 2 words

FUCKING AWSOME!

see ya
 
 
singing along to: nin-the good soldier
 
 
soraetowa_ru
HOLY FUCKING BATMAN FUCKING ROBIN.....

EXAMS ARE OVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

so far 2 c+, almost done packing, just gotta clean,and disconnect my internet. i got the job at the marriott.

ya know its gonna be weird not seeing everyone...(damn, good thing no one i know reads this thing thats here. that'd be akward)

so 2 days left till i gfo home then off to edmonton

thats all bye
 
 
feeling like: ecstaticecstatic
singing along to: all bad things
 
 
soraetowa_ru
05 March 2008 @ 05:03 pm
man group work sucks.... only 2 more days and then FREEDOM!!!!!!!!! i never hated group work before but some people just bring the worst out of ya. being on the libary computers sucks cause i can't really look at any good stuff... i need more yaoi, the last one i watched was okay but it kinda sucked plot-wise.

oh and i watched the trailer for the lucky-star dub- i can't wait. it looks really good. i used to not like dubs but now there on equal par with subtitled versions.

i adore the one song that akira sings cape of age thirty.... she was such one of the best characters after konata.
 
 
feeling like: blahblah